top of page

עוברים לסין- פרק 9 של הגשמת מסגרות חשיבה- שיחה עם אחיינית ואחיין שלי


שלום לכולם!


אני נרגש להכריז על יציאתו של הפרק התשיעי של הפודקאסט שלי, "הגמשת מסגרות חשיבה". בפרק זה, היה לי העונג לדבר עם האחיינים והאחיינים שלי על ההרפתקה הקרובה שלהם לחיות בסין בשלוש השנים הבאות עקב מעבר אמם.


במהלך הפודקאסט, שוחחנו על מחשבותיהם ותחושותיהם לגבי השינויים הגדולים שהם עוברים, כמו גם כיצד הם מתכננים להתמודד עם האתגרים שעלולים להתעורר. זו הייתה שיחה מאירת עיניים, ולמדתי הרבה על נקודות המבט שלהם לגבי מעבר לארץ חדשה.


כמו תמיד, תוכלו להאזין לפרק בפלטפורמות שונות כמו Spotify, Apple Podcasts ו-Google Podcasts. אני ממליץ לכולכם להקשיב ולשתף את מחשבותיכם וחוויותיכם בקטע התגובות. בואו נהפוך זאת לקהילה אינטראקטיבית שבה נוכל ללמוד ולצמוח אחד מהשני.


אורי שחר (בת 6) ועמית שחר (9) אחייני האהובים, עוברים בעוד שבוע לסין🇨🇳 ל- 3 שנים לפחות, ווי ווי ווי...


שוחחנו שלושתינו 👨‍👧‍👦על המשמעות של השינוי העצום: מה עוזר להתמודד? מה יהיה דומה? מה יהיה שונה? האם גם שם יהיה חוג כדורגל⚽? מה אוכלים שם בסין? 🦇🦞🦗ולמה זה נראה שלאחות הקטנה שלהם -גוני יהיה ממש קל להסתגל?

מה הם מאחלים לבני הדודים ולחברים?

וגם חידה. אם תמתינו עד הסוף תוכלו לשמוע את התשובה...


מקווה שזו תהיה גם מזכרת טובה עבורם גם שיחה מעניינת עבורך.

אשמח לדעת מה דעתך על הפודקאסט, ואם ברצונך להשתתף בו בקרוב.

שבת שלום🌸

https://jugglbing.fanlink.to/PODCAST9_AMIT_ORI בסך הכל, הפרק הזה קליל וידידותי,

מלא בצחוק ושיחה נהדרת.

אז, בין אם אתה בנסיעת הבוקר שלך או סתם לוקח הפסקה מרגיעה, להתכוונן ל-הגמשת מסגרות חשיבה,

ובואו נחקור את העולם ביחד.




bottom of page